Компанія ter Huerne. Історія інновацій
Компанія ter Huerne була створена Відгером тер Хюрне в 1959 році, і зараз є сімейним підприємством. Понад 50-річна історія цієї німецької компанії нерозривно пов'язана зі дотриманням філософії довіри: з початку діяльності й досі саме людина є найважливішим компонентом для довгострокового успіху.
Засновник компанії Отгер тер Хюрне (Otger ter Hürne) — спадкоємець багаторічних традицій деревообробки: його дід Bernhard Thesing заснував своє Ремісниче підприємство ще 1886 року. До моменту заснування компанії, що носить власне ім'я, і вже є досвідченим теслям, Отгер ставить перед собою амбітний план: створення підприємства з деревооброблення промислового масштабу, а не просто продовження ремесла. У 1958 році Отгер тер Хюрне придбав ділянку площею 3600 м2 у Südlohn і побудував там перший завод із виробничими приміщеннями на 900 м2. Далековидність засновника очевидна: виробництво розташоване на цій самій ділянці та донині!
Історія ter Huerne — це нерозривне дотримання традицій і якості в поєднанні з реальним новаторством та інноваційністю. Пристрасне бажання побудувати промислове підприємство в лісовому секторі спочатку призвело компанію до принципу інноваційного та раціонального використання дерева: застосування високоякісного шару шпону у верхньому шарі оздоблювальних матеріалів у поєднанні з ялиновими рейками в інших шарах.
Стінові панелі аля «рустикальний дуб» зробили компанію тер Хюрне законодавцем мод на ринку. Передові технології та різні компетенції для проєктування поверхні стали основним кредо компанії. Зусилля компанії зі створення нових продуктів упродовж тривалого часу забезпечили їй репутацію фахівця в інноваційних дизайнах і високих технологіях.
Облицювання дверей у 60-х роках зайняло більшу частину виробничої програми. Наприкінці 1960-х років ter Huerne стала спеціалізуватися на дизайні інтер'єру, і на сьогодні займає провідне положення як постачальника систем для стелі, стін і підлог. Пофарбовані кольорові панелі з натурального дерева — абсолютна інновація ter Huerne — наприкінці 1970-х мали великий успіх на ринку.
Інноваційна технологія завжди на видноті. Технологічна композиція компанії ter Hürne, впроваджена у виробництво дверного оздоблення — Fama-Sternpresse. Інноваційні методи оброблення крайок панелей були нові в галузі проєктування та стандартів якості. Ця революційна в той час технологія призвела до величезного збільшення ефективності виробництва й пізніше була використана всією дверною промисловістьією.
1980-х компанія виробила фурор на ринку оздоблювальних матеріалів, розширивши асортимент продукції панелями «під старовиною» і декоративними панелями для ванних кімнат, що імітують кераміку. Ter Huerne вийшла на експортні ринки Західної Європи: Нідерланди, Бельгія, Північна Італія й Іспанія. 1981 року комання стало піонером у розробленні несних плит із низьким вмістом формальдегіду E1. У першій половині 1990-х років було запущено виробництво декоративних панно.
1990-ті роки фірма зі своєю продукцією вийшла на ринок підлог, який незабаром став для неї основним. Першим кроком до цього стало виробництво шпонованих підлог лінії "Caratera". Згодом тер Хюрне став одним із провідних постачальників інноваційних конструкцій стель, стін і підлог у Європі.
Був побудований один із найсучасніших європейських заводів із виробництва паркету. Тренди дерев'яних підлог, навички оброблення поверхні та виробництва шпону були повною мірою використані фахівцями компанії. Попри популярність на ринку як виробника суто стін і стель, ter Hürne пропонує зрілий інноваційний продукт.
У 1994 році компанія вивела на ринок лінію ламінованих підлог Laredo, яка спочатку пропонуюла 8 декорів. Вже на рубежі тисячоліття ter Hürne отримує 70% всіх своїх продажів із підлоги.
У новому тисячолітті тер Хюрне стала повністю інтегрованим постачальником на ринку підлогових покриттів. Попри те, що паркет до цього часу вже давно вироблявся в промислових масштабах, технології виробництва розвивалися повільно. Ter Huerne підійде до організації виробництва паркету за останнім словом техніки, використавши процес оптичного контролю й автоматичного сортування. Виробник із самого початку орієнтувався на виробництво безклейових підлог. Інновації у виробництві продукції не тільки задали тенденції на ринку, але й частково встановили стандарти галузі.
У 2000 році компанія придбала завод із виробництва масивної дошки в Alkmaar, Нідерланди. Масивна дошка лінії "Real Wood" має попит на міжнародному ринку та за два роки робить компанію першою в Німеччині. Лінія штучно зістареної дошки "Legno di Vita" вчергове продемонструвала можливості компанії в створенні спеціальних продуктів. Ламіновані підлоги із замковою системою ClickitEasy, що встановила нові стандарти для ринку DIY, були виготовлені як підлога «безскінченної довжини».
До 2008 року впровадження інноваційних форматів і конструкцій і виробничі потужності в понад 2,5 м2 вводять компанію в десятку лідерів виробників паркету в Європі.
2009 року, до 50-річного ювілею, компанія робить акцент на новому позиціюванні себе. Новий логотип і маркетингова стратегія компанії роблять упор на індивідуальність людей і їхнє прагнення реалізувати свої мрії. Бренд робить упор на чітких і зрозумілих цінностях, покликаних виконати завдання споживачів. Новий бренд втілює високу якість, передові технології, величезний досвід дизайну та інновацій та абсолютне Майстерство матеріалу деревини. Новий слоган: "ter Hürne — унікальний, як життя " — виділяє емоції та відтворює різноманітність життя сучасних людей, які бажають у продуктах ter Hürne знайти свій творчий вираз.
- Як правильно вибрати ламінат?Стаття містить рекомендації щодо вибору ламінованої підлоги для житлових приміщень
- Вибираємо лінолеум для своєї квартириСтаття описує важливі моменти при виборі лінолеуму і його самостійної укладання